نه تشکر، من نمی خواهم این آیتم را سفارشی کنم.
یک متن سفارشی در فیلد زیر وارد کنید.
محصول به سبد خرید شما اضافه شد.
......................................................................
یکی از مهمترین سلاحهای تبلیغ که هر طلبهای باید به آن مجهّز باشد، سلاح محتواست. متأسفانه بهخاطر کمبود محتوای مناسب در ...
یکی از مهمترین سلاحهای تبلیغ که هر طلبهای باید به آن مجهّز باشد، سلاح محتواست. متأسفانه بهخاطر کمبود محتوای مناسب در تبلیغ، بیشتر اوقات از روی ضعف و انفعال عمل کردهایم. این امر در جامعۀ امروز، بهویژه در محیطهای ورزشی و در بین ورزشکاران، مشهود است.
در شرایط فعلی، شاهد هجوم بیامان شبهات علیه مبانی اعتقادی شیعه و اسلام راستین هستیم. راهکار مبارزه با این انفعال، تولید محتوای مناسب است. به قول ورزشیها بهترین دفاع، حمله است؛ بدین معنا که مبلغان دینی باید از لاک صرفاً دفاعی و انفعالی خارج شده و قدرت هجوم فکری خود را بالا ببرند.
در بین ورزشکاران نیز، باید از بیان مطالب کلی دینی اجتناب شود و شرایط زمانی، مکانی و حتی سنّوسال مخاطب در نظر گرفته شود و به مباحث جذّابی که بعضاً با مرام ورزشکاران مشهور و بنام، تناسب دارد، پرداخته شود.
خواندن متن این کتاب به مبلغان و مربیان فرهنگی کمک میکند تا با انتخاب موضوعات و عناوین جذّاب و متناسب با نیازهای ورزشکاران، یک سخنرانی کوتاه در بازۀ زمانی 5 الی 10 دقیقهای، آماده کنند. کوتاه بودن صحبت مبلغ به این دلیل است که ورزشکاران، در قبل و بعد آن صحبتها، تمرینات سخت و پرفشاری داشته و دارند و لذا تحمّل سخنرانیهای طولانیمدت را ندارند.